25 Φεβρουαρίου 2017

25 Φεβρουαρίου 2014: "Κράτημα" του κινητήρα Μιράζ-2000 στα 18.000 πόδια! Ο χειριστής τον επανεκκίνησε στον αέρα και το προσγείωσε με ασφάλεια!


Η ψυχραιμία, η άριστη εκπαίδευση και επαγγελματισμός, σε συνδυασμό με την εμπειρία και ασφαλώς την καλή τύχη, που πάντα χρειάζεται, είχαν ως τελικό αποτέλεσμα την ασφαλή προσγείωση στην βάση του από τον χειριστή του, ενός μαχητικού αεροσκάφους Mirage-2000EGM της 332 Μοίρας Παντός Καιρού της Πολεμικής Αεροπορίας, του οποίου ο κινητήρας είχε «κρατήσει» λίγη ώρα στα 18.000 πόδια.


Το περιστατικό συνέβη στην διάρκεια εκπαιδευτικής ασκήσεως μεταξύ δύο αεροσκαφών της Μοίρας στα 18.000 πόδια πάνω από την Λάρυμνα, όταν το ένα από τα όργανα στο κόκπιτ έδειξαν απότομη πτώση των στροφών του κινητήρος με ταυτόχρονη αύξηση των θερμοκρασιών του. Αμέσως ο νεαρός χειριστής, ο οποίος τέλειωσε την Σχολή Ικάρων το 2007 και από το 2008 εντάχθηκε στην δύναμη της 114 Πτέρυγος Μάχης στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας, έχοντας ήδη συμπληρωμένες 500 ώρες πτήσεως στον τύπο, ψύχραιμα, εφάρμοσε τα προβλεπόμενα από το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για παρόμοιες περιπτώσεις. Διέκοψε την άσκηση, έκλεισε τελείως τον κινητήρα, αφού άλλωστε πετούσε σε ύψος ασφαλείας και μετά από λίγα λεπτά τον επανεκκίνησε στον αέρα επιτυχώς.

Μετά από αυτό, συνοδευόμενος πάντα από το «ζευγάρι» του, επέστρεψε στην Τανάγρα, όπου και προσγείωσε το αεροσκάφος του με ασφάλεια!

Συγχαρητήρια στον νεαρό Υποσμηναγό, για την ψυχραιμία και τον επαγγελματισμό που έδειξε όταν χρειάστηκε. Καλό είναι να γνωρίζουν, όσοι πιθανόν το αγνοούν, ότι τόσο η ψυχραιμία, όσο και ο επαγγελματισμός είναι αποτέλεσμα της σωστής εκπαιδεύσεως που υφίσταται το προσωπικό της ΠΑ, καθώς σε θέματα ασφαλείας πτήσεως δεν υπάρχουν οικονομίες και περικοπές, αλλιώς κάτι τέτοιο έχει άμεσο αντίκτυπο στον κεφαλαιώδους σημασία παράγοντα της ασφάλειας του προσωπικού.
Αυτό είναι σαφές.

Λ.Σ.Μ.

parapolitika.gr
______________
Ακολούθησέ μας στην σελίδα μας στο Facebook


AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...